Şizofren kadın intihara kalkıştı

Şizofren kadın intihara kalkıştı

KAYSERİ'de şizofren olduğu iddia edilen 33 yaşındaki N.T., köprü korkuluklarına çıkarak intihara kalkıştı.

2014.01.15 16:46 - Son Güncellenme: 2014.01.15 16:47 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Şizofren kadın intihara kalkıştı

 

Kocasinan İlçesi Yeni Sanayi Sitesi yakınlarındaki köprüye çıkan kadın çevredekilere korkulu anlar yaşattı. Olay yerine gelen polis ekiplerine direnen ve şizofren olduğu belirtilen N.T., güçlükle korkuluklardan indirildikten sonra olay yerinden geçen bir ambulansa alındı. Sakinleştirici iğne yapılan N.T., Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne götürüldü.
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.01.15 16:46 - Son Güncellenme: 2014.01.15 16:47 - HABER MERKEZİ
A