Sivasspor çift kale maç yaptı

Sivasspor çift kale maç yaptı

SPOR Toto Süper Lig'in 17'nci haftasında Kardemir Karabükspor'u konuk edecek olan Sivasspor, kulüp tesislerinde gerçekleştirdiği antrenmanla karşılaşmanın hazırlıklarını sürdürdü.

2013.12.27 15:12 - Son Güncellenme: 2013.12.27 15:12 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Sivasspor çift kale maç yaptı

Roberto Carlos nezaretinde gerçekleştirilen antrenman, yaklaşık 1.5 saat sürdü. Top kapma çalışması ile başlayan antrenman, pas çalışması ile devam etti. Ardından yan top çalışması yapan kırmızı beyazlılar, yarı sahada çift kale maçla antrenmanı tamamladı.

Sakatlığı bulunan Rafik Djebbour ve Timur Özgöz antrenmana katılmadı. Hafif sakatlıkları bulunan John Utaka ve Ziya Erdal ise takımdan ayrı düz koşu yaptı. Aatif Chahechouhe ve Kadir Bekmezci ise salonda çalıştı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.27 15:12 - Son Güncellenme: 2013.12.27 15:12 - HABER MERKEZİ
A