Sivas Valisi "bozuk süt" dedi

Sivas Valisi "bozuk süt" dedi

Okul Sütü Programı kapsamında, ihaleyi kazanan firmalarca, Türkiye genelinde okullara ilk parti süt dağıtımı yapıldı.

2012.05.02 16:14 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Sivas Valisi "bozuk süt" dedi

Ancak çeşitli illerde dağıtılan sütlerden içen bazı öğrenciler rahatsızlanarak hastanelere kaldırıldı. Hastanelik olan öğrenci sayısının 600'e yaklaştığı Sivas'ta vali Ali Kolat, ilköğretim okulu öğrencilerinin sütten zehirlendiği iddiasına ilişkin, "Bozuk süt olduğu anlaşılıyor, arkadaşlarımızın tespitleri öyle" dedi. Mide bulantısı ve karın ağrısı şikayetiyle Sivas Numune Hastanesi'nde tedavi gören öğrencileri ziyaret eden Vali Kolat, çocukların sağlık durumları hakkında bilgi aldı. Çocuklarla yakından ilgilenen Kolat, ağlayan bazı çocukları da teselli etti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.05.02 16:14 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A