Şırnak'ta kamu görevlisi darp edildi: Taciz iddiası! Valilik açıklama yaptı
Şırnak Valiliği, kentte bir kamu görevlisinin taciz iddiasıyla darp edilmesine ilişkin, konuyla ilgili adli ve idari tahkikat başlatıldığını, olaya karışan 4 şüphelinin gözaltına alındığını bildirdi.
2024.04.13 01:49 - Son Güncellenme: 2024.04.13 01:53 - Güncel - AA
Valilikten yapılan açıklamada, saat 21.30 sıralarında kent merkezindeki Orman kavşağında kamu görevlisi Z.Ç'nin, taciz iddiasıyla kalabalık bir grubun saldırısı sonucu darp edildiği belirtildi.
4 KİŞİ GÖZALTINA ALINDI
Yaralanan Z.Ç'nin 112 Acil Sağlık ekipleri tarafından hastaneye kaldırıldığı bildirilen açıklamada, "Konuyla ilgili adli ve idari tahkikat başlatılmış olup, olaya karışan 4 şüpheli gözaltına alınmıştır. Konu Valiliğimizce hassasiyetle ve yakından takip edilmektedir" ifadeleri kullanıldı.