Sırbistan yarı finalde ABD'yi geçti

Sırbistan yarı finalde ABD'yi geçti

Davis Cup yarı finalinde Sam Querrey'i mağlup eden Novak Djokovic seride durumu 3-1'e getirdi ve Sırbistan'ı yarı finale taşıdı.

2013.04.08 11:57 - Son Güncellenme: 2013.04.08 11:57 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Sırbistan yarı finalde ABD'yi geçti

 Sırbistan ile ABD arasında oynanan Davis Cup çeyrek final serisinin dördüncü maçında Novak Djokovic ile Sam Querrey'i karşılaştı. Dünya bir numarası olan Sırp raket iyi oynadığı ilk seti 7-6 ile geçmeyi bildi. Querrey ikinci sette rakibini aynı skor ile geçmeyi başardı ancak sonrasında Sırp tenisci oyun üstünlüğünü eline aldı. Nole mücadelenin üçüncü setini 6-1 son seti ise 6-0 kazandı.

Toplamda beş maçın oynanacağı seride Novak Djokovic'in galibiyeti ile Sırbistan adını yarı finale yazdırdı. Sırbistan'ın rakibi ise Kanada-İtalya serisinin galibi olacak. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.08 11:57 - Son Güncellenme: 2013.04.08 11:57 - HABER MERKEZİ
A