Sırbistan yarı finalde ABD'yi geçti
Davis Cup yarı finalinde Sam Querrey'i mağlup eden Novak Djokovic seride durumu 3-1'e getirdi ve Sırbistan'ı yarı finale taşıdı.
2013.04.08 11:57 - Son Güncellenme: 2013.04.08 11:57 - Spor - HABER MERKEZİ
Sırbistan ile ABD arasında oynanan Davis Cup çeyrek final serisinin dördüncü maçında Novak Djokovic ile Sam Querrey'i karşılaştı. Dünya bir numarası olan Sırp raket iyi oynadığı ilk seti 7-6 ile geçmeyi bildi. Querrey ikinci sette rakibini aynı skor ile geçmeyi başardı ancak sonrasında Sırp tenisci oyun üstünlüğünü eline aldı. Nole mücadelenin üçüncü setini 6-1 son seti ise 6-0 kazandı.
Toplamda beş maçın oynanacağı seride Novak Djokovic'in galibiyeti ile Sırbistan adını yarı finale yazdırdı. Sırbistan'ın rakibi ise Kanada-İtalya serisinin galibi olacak.