Sınırı aşan vali merkeze alındı

Sınırı aşan vali merkeze alındı

Kilis'ten Türkiye sınırını aşıp sürpriz bir şekilde yürüyerek, Suriye tarafına geçen Kilis Valisi Yusuf Odabaş ani bir kararla merkeze alındı.

2012.08.04 08:43 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Sınırı aşan vali merkeze alındı

Valiler kararnamesinde açıklanan isimler arasında bir isim dikkat çekti.

Kilis'te 2 Ağustos'ta sınır bölgesinde incelemelerde bulunurken, Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Asım Güzelbey ile birlikte beklenmedik bir kararla Türkiye-Suriye sınırının sıfır noktasına giden ve ardından da Öncüpınar sınır kapısından Suriye topraklarına yürüyerek geçen Kilis Valisi Yusuf Odabaş merkeze alındı.

Odabaş bölgedeki özgür Suriye Ordusu birliklerinin yerel komutanı tarafından karşılanmış, Vali ve Belediye Başkanı'nın korumaları da, sınırın Suriye kesiminde bol bol hatıra fotoğrafı çektirmişlerdi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.08.04 08:43 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A