Sınırdaki yangın kontrol altında

Sınırdaki yangın kontrol altında

Yayladağı Gümrük Kapısı yakınlarındaki ormanlık alanda çıkan yangın kısmen kontrol altına alındı.

2012.08.22 16:02 - Son Güncellenme: 2012.08.22 16:03 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Sınırdaki yangın kontrol altında

İki gün önce Suriye'nin Lazkiye kentine bağlı Kesep kasabası, Kastal Maaf köyü ve Fırınlık bölgelerinde 4 farklı noktada çıkan ve dün Türkiye'ye sıçrayan orman yangını, sabah saatlerinde, ekiplerin müdahalesiyle etkisini kaybetti.
Antakya Orman İşletme Müdürü Mehmet Harbi AA muhabirine yaptığı açıklamada, yangının kısmen kontrol altına alındığını belirterek, ''Şu an için 180 hektarlık ormanımız zarar gördü. Bölgede konuşlanan 30 arazöz, 6 su tankı 160 kişilik ekip ve iki iş makinesi ile soğutma ve şerit açma çalışmaları devam ediyor'' dedi.
Harbi, iki yangın söndürme helikopterinin de katıldığı soğutma çalışmalarının sürdüğünü bildirdi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.08.22 16:02 - Son Güncellenme: 2012.08.22 16:03 - HABER MERKEZİ
A