Sınır ilinde 2 bin adet mermi ele geçirildi

Sınır ilinde 2 bin adet mermi ele geçirildi

Gaziantep'in Nizip ilçesinde bir otomobilde yapılan aramada, 7,65 ve 9 milimetre çapındaki silahlara ait 2 bin adet mermi ele geçirildi.

2013.09.02 16:48 - Son Güncellenme: 2013.09.02 16:51 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Sınır ilinde 2 bin adet mermi ele geçirildi


 

Edinilen bilgiye göre, Gaziantep-Şanlıurfa karayolu Sanayi Sitesi kavşağında rutin kontrol yapan Nizip İlçe Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Grup Amirliği ekipleri, Gaziantep istikametinden gelen R.D. idaresindeki aracı durdurdu. Otomobilde arama yapan polis 2 bin adet mermi ele geçirdi. Bunun üzerine otomobil sürücüsü gözaltına alınarak emniyet müdürlüğüne götürüldü. İfadesi alındıktan sonra adli makamlara sevk edilen R.D., çıkarıldığı mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.09.02 16:48 - Son Güncellenme: 2013.09.02 16:51 - HABER MERKEZİ
A