Simon Kjaer: "Pilleri doldurduk!"

Simon Kjaer: "Pilleri doldurduk!"

Sarı-Lacivertliler'de Vitor Pereira, Trabzonspor maçının ardından oyuncularına iki gün izin vermişti.

2016.04.30 09:26 - Son Güncellenme: 2016.04.30 09:27 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Simon Kjaer: "Pilleri doldurduk!"

Sarı-Lacivertliler'de Vitor Pereira, Trabzonspor maçının ardından oyuncularına iki gün izin vermişti.

Birçok futbolcu bu fırsatı, güney illerinde deniz ve güneşin tadını çıkarmak için kullandı.

Simon Kjaer, Twitter'dan yazdığı mesajında, "Birkaç günlük ara iyi geldi. Pillerimizi yeniden doldurduk. Kalan tüm maçlarımız final niteliğinde ve kazanmak zorundayız! Haydi Fenerbahçe" ifadelerini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.30 09:26 - Son Güncellenme: 2016.04.30 09:27 - HABER MERKEZİ
A