"Şimdi olmamız gereken yere çıktık"
Bursaspor Teknik direktörü Şenol Güneş,Mersin İdmanyurdu mücadelesinin ardından 5-0'lık galibiyeti değerlendirdi.
2015.01.27 18:17 - Son Güncellenme: 2015.01.27 18:22 - Spor - HABER MERKEZİ
"OLMAMIZ GEREKEN YERE ÇIKTIK"
Mersin İdmanyurdu karşısında elde ettikleri 5-0'lık galibiyetin ardından "grupta şimdi olmamız gereken yere çıktık"diyerek sözlerine başlayan Bursaspor Teknik direktörü Şenol Güneş,açıklamasında şu sözlere yer verdi;Bu maç bizim için zor bir maçtı.Rakip açısından öyle değildi.Biz puan kaybetsek son maç öncesinde büyük sıkıntı yaşayacaktık.Oyun da bizim istediğimiz gibi şekillenince rakip karşısında sahanın da tam hakimi olduk.Farklı bir skor elde etmemiz ise bizim adımıza daha da sevindirici oldu.Sonuçta biz oynadığımızı oyundan keyif almaya çalışırken aynı zamanda da keyif vermeye çalışıyoruz.Şimdi son maçımızı kendi sahamızda kazanarak bu grubu lider olarak bitirmeyi hedefliyoruz.Oyunda istediğimiz skor avantajını elde ettikten sonra tempoyu da doğal olarak düşürdük.Sonuçta herhangi bir kayıp ve sakatlık yaşamak istemiyorduk.Maçın hakemi genel olarak iyi bir maç yönetmesine rağmen aleyhimize göstermiş olduğu iki sart kartta bence hatalıydı.O pozisyonlara kart bile göstermemesi gerekiyordu.Bu maç şimdi bizim için geride kaldı ve hafta sonunda oynayacağımız Galatasaray,maçına odaklanacağız"diyerek sözlerini tamamladı.