Simav'da 1 köy karantinaya alındı
KÜTAHYA'nın Simav ilçesine bağlı 158 nüfuslu Hacı Hüseyin Efendi köyü, koronavirüs vakalarında artış yaşanması üzerine karantinaya alındı.
2021.01.28 16:06 - Son Güncellenme: 2021.01.28 16:06 - Güncel - HABER MERKEZİ
Simav ilçesine 25 kilometre mesafedeki Hacı Hüseyin Efendi köyünde koronavirüs vaka sayısının artması üzerine İlçe Hıfzıssıhha Kurulu, Kaymakam Türker Çağatay Halim başkanlığında toplandı.
Toplantıda köyün 1 hafta süreyle karantinaya alınması kararlaştırıldı.
Köye giriş-çıkışlar kontrol altına alınırken, karantina kurallarına uymayanlara para cezası uygulanacağı bildirildi. Vatandaşların ihtiyaçlarının ise ilgili kuruluşlar tarafından karşılanacağı belirtildi.