Silifke'de 10 dönüm orman yandı
MERSİN'in Silifke İlçesi'nde, henüz belirlenemeyen nedenle çıkan orman yangınında 10 dönümlük alan zarar gördü.
2016.07.21 19:13 - Son Güncellenme: 2016.07.21 19:13 - Güncel - HABER MERKEZİ
Konya karayolu üzerindeki Karahacılı Mahallesi Ekşiler mevkiindeki ormanlık alanda yangın çıktı. İhbar üzerine olay yerine Silifke, Mut, Gülnar ve Erdemli Orman İşletme müdürlüklerine ait 10 arazöz, 5 su tankı, 2 helikopter ve yaklaşık 70 orman işçisi sevk edildi. Yangın sırasında jandarma ve polis güvenlik önlemi alırken, Silifke-Mut- Karaman-Konya güzergahında trafik, kontrollü bir biçimde sağlandı. Ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alınan yangını soğutma çalışmaları başladı.
10 dönümlük kızılçam ormanının zarar gördüğü yangının çıkış nedeninin araştırıldığı belirtildi.