Silahla oyun kötü bitti

Silahla oyun kötü bitti

Batman'da 12 yaşındaki bir çocuğun evde babasına ait silahla oynarken kaza sonucu kendini vurduğu iddia edildi. Ağır yaralı olarak hastaneye kaldırılan çocuk yoğun bakım ünitesine alındı.

2013.11.26 11:42 - Son Güncellenme: 2013.11.26 11:43 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Silahla oyun kötü bitti

Edinilen bilgiye göre, olay, Batman Petrolkent Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre; F.Y. (12), babası A.Y.'a ait silahla oynarken kendini vurdu. Başından yaralanan F.Y., yakınları tarafından Batman Bölge Devlet Hastanesi'ne yoğun bakım ünitesine kaldırılarak tedavi altına alındı. Polis ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.11.26 11:42 - Son Güncellenme: 2013.11.26 11:43 - HABER MERKEZİ
A