Silahla iş yerini bastılar
Adıyaman'da, yaklaşık grup, bir büfeye silahla saldırarak 2 kişiyi yaraladı.
2014.01.27 13:02 - Son Güncellenme: 2014.01.27 13:02 - Güncel - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre kimlikleri tespit edilemeyen 5 kişilik grup, Adıyaman Şehirlerarası Otogarı'nda bulunan bir büfenin önüne otomobillerle gelerek büfe önünde önce silahlarla havaya ateş etti. Havaya ateş eden şahıslar daha sonra büfe içerisinde bulunan İ.T. ile M.B.'yi darp ederek yaralarken, daha sonra olay yerinden hızla kaçmaya başladı. Olay yerine gelen sağlık ekiplerince yapılan ilk müdahalelerin ardından yaralılar, ambulanslarla Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı. Hastaneye kaldırılan yaralıların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, olaya karışan kimliği belirsiz kişilerin yakalanması için polis ekipleri çalışma başlattı. Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.