Silahıyla oynarken kendini vurdu

Silahıyla oynarken kendini vurdu

Bursa'da sokak ortasında silahıyla oynayan bir kişi kendisini vurdu. Yaralı ambulans ile hastaneye kaldırıldı.

2012.05.10 10:01 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Silahıyla oynarken kendini vurdu

Edinilen bilgiye göre, olay Osmangazi ilçesi Ebuishak Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre S.T. (33) sokak ortasında ruhsatsız silahını çıkartarak oynamaya başladı. Bu sırada silahın ateş almasıyla 33 yaşındaki S.T. ayağından vuruldu. Olay yerine gelen polis ekipleri S.T.'nin ilk ifadesini aldı. Yaralı olay yerine gelen 112 ambulansı ile Bursa Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.
Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.05.10 10:01 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A