Silahıyla oynarken kendini vurdu
Bursa'da sokak ortasında silahıyla oynayan bir kişi kendisini vurdu. Yaralı ambulans ile hastaneye kaldırıldı.
2012.05.10 10:01 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre, olay Osmangazi ilçesi Ebuishak Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre S.T. (33) sokak ortasında ruhsatsız silahını çıkartarak oynamaya başladı. Bu sırada silahın ateş almasıyla 33 yaşındaki S.T. ayağından vuruldu. Olay yerine gelen polis ekipleri S.T.'nin ilk ifadesini aldı. Yaralı olay yerine gelen 112 ambulansı ile Bursa Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.
Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.