Şike Davası yeniden Yargıtay'da!
Usül eksikliği nedeniyle iade edilen Şike Davası dosyası, yeniden Yargıtay'da...
2013.11.13 11:40 - Son Güncellenme: 2013.11.13 11:41 - Spor - HABER MERKEZİ
İstanbul 16. Ağır Ceza Mahkemesi tarafından görülen ve usül eksikliği nedeniyle Yargıtay tarafından iade edilen Şike Davası dosyası, incelenmek üzere yeniden Yargıtay'a gönderildi.
Mahkeme, 2 Temmuz 2012 'de, aralarında Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım'ın da olduğu 48 sanığın, ''çıkar amaçlı suç örgütü kurmak'', ''örgüte üye olmak'', ''şike'', ''teşvik'', ''tehdit'' ve ''rüşvet vermek-almak'' gibi suçlardan 5 ay ila 4 yıl 7 ay arasında değişen hapisle cezalandırılmasına karar vermişti.
Yargıtay 5. Ceza Dairesi, dosyayı inceledikten sonra kararını açıklayacak.