Sharapova: "Wimbledon'a odaklandım"
Sezonun 3. Grand Slam'i öncesi Rus raket Maria Sharapova, Wimbledon'a yönelik önemli açıklamalarda bulundu.
2014.06.22 20:18 - Son Güncellenme: 2014.06.22 20:18 - Spor - HABER MERKEZİ
Sezonun 3. Grand Slam'i öncesi Rus tenisçi Maria Sharapova, Wimbledon'a yönelik konuştu.
Güzel tenisçi Sharapova yaptığı açıklamada; "Wimbledon'da kazandığım şampiyonluğu unutmuyorum" derken, aradan 10 yıl geçti ve ben hala üst düzey tenis oynuyorum diyerek rakiplerine gözdağı vermeyi unutmadı.
Paris'te 2. kez şampiyonluk yaşamasının kendisi için harika olduğunu söyleyen tecrübeli raket yaşadığı o başarının geride kaldığını belirterek şuan tek düşündüğünün Wimbledon olduğunu ifade etti.