Seyir halindeki tur otobüsü alev aldı

Seyir halindeki tur otobüsü alev aldı

Uşak'ta, Ankara-İzmir otoyolunda, içinde yolcusu bulunmayan özel tur otobüsünde çıkan yangın söndürüldü.

2019.10.05 21:09 - Son Güncellenme: 2019.10.05 21:09 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Seyir halindeki tur otobüsü alev aldı

İzmir'den Ankara istikametine giden Erkan Paksoy'un kullandığı 06 ST 146 plakalı özel tur otobüsünde, Banaz yolu 25. kilometrede seyir halindeyken, henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. 

İhbar üzerine itfaiye ekiplerinin müdahale ettiği yangın söndürüldü.

Trafik bir süre Ankara istikametine tek şeritten sağlandı. 

Yolcusu bulunmayan otobüsün sürücüsü dumandan hafif etkilendi. Sürücünün tedavisi olay yerinde yapıldı.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.10.05 21:09 - Son Güncellenme: 2019.10.05 21:09 - HABER MERKEZİ
A