Seyir halindeki otomobil alev aldı

Seyir halindeki otomobil alev aldı

Bingöl'ün Genç ilçesinde seyir halindeki bir otomobil alev aldı. İtfaiye ekiplerinin söndürdüğü otomobil kullanılmaz hale geldi.

2019.10.16 17:35 - Son Güncellenme: 2019.10.16 17:37 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Seyir halindeki otomobil alev aldı

Olay, Genç ilçesine bağlı Çaytepe köyü yolunda meydana geldi.

Edinilen bilgiye göre, Y. K. idaresindeki 23 AAF 125 plakalı otomobil seyir halindeyken motor kısmından alev aldı.

Bu sırada, sürücü araçtan inerek durumu itfaiye ekiplerine bildirdi.

Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yanan araca müdahale ederek söndürdü.

Ancak otomobil, kullanılamaz hala geldi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.10.16 17:35 - Son Güncellenme: 2019.10.16 17:37 - HABER MERKEZİ
A