Seyir halindeki otomobil alev aldı

Seyir halindeki otomobil alev aldı

İZMİR'in Kemalpaşa ilçesinde, seyir halindeyken alev alan otomobil, yangında kullanılmaz hale geldi.

2019.03.30 15:22 - Son Güncellenme: 2019.03.30 15:22 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Seyir halindeki otomobil alev aldı

Kemalpaşa Karabel Geçidi üzerinde, saat 03.00 sıralarında seyir halindeki E.K. yönetimindeki otomobil, elektrik aksamındaki kaçak nedeniyle alev aldı.

Yanık kokusunu fark edip aracını yolun sağına çeken E.K., itfaiyeye haber verdi. Gelen itfaiye ekipleri, tamamen yanan otomobilde soğutma çalışması yaptı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.03.30 15:22 - Son Güncellenme: 2019.03.30 15:22 - HABER MERKEZİ
A