Semih, Twitter'dan veda etti!

Semih, Twitter'dan veda etti!

Semih Şentürk uzun yıllar formasını giydiği Fenerbahçe'ye veda etti

2014.01.07 22:15 - Son Güncellenme: 2014.01.07 22:15 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Semih, Twitter'dan veda etti!

15 yılın ardından dün 'Nöbetçi Golcü' Semih Şentürk'le F.Bahçe'nin yolları ayrıldı. MP Antalya ile anlaşmaya yakın olan tecrübeli oyuncunun menajeri dün kulübe gidip Semih'in alacaklarıyla ilgili konuyu halletti ve iki taraf sözleşmeyi karşılıklı olarak fesh etti.
SEMİH bu ayrılığın ardından Twitter'da "Sarı-lacivert yıllarım bugün (dün) son bulmuştur. Emeği geçen, yanımda olan herkese çok teşekkürler" mesajını yayımlarken, VATAN'a da şu açıklamayı yaptı:
"RESMEN bugün (dün) ilişkimizi bitirdik. Beni ben yapan F.Bahçe'den ayrıldım. Tabii ki üzgünüm şu an.
KİMSEYE bir kırgınlığım yok. Antalya ile görüşmelerimiz oldu ama henüz resmi olarak anlaşmadık. Gelen teklifleri değerlendireceğim."

 


 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.01.07 22:15 - Son Güncellenme: 2014.01.07 22:15 - HABER MERKEZİ
A