Semih Saygıner Güney Kore'de birinci oldu

Semih Saygıner Güney Kore'de birinci oldu

Milli sporcu Semih Saygıner, 19-22 Eylül tarihlerinde Güney Kore'nin Seul şehrinde gerçekleşen Survival 3 Cushion Masters isimli bilardo turnuvasında şampiyon oldu.

2019.09.23 14:47 - Son Güncellenme: 2019.09.23 14:47 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Semih Saygıner Güney Kore'de birinci oldu

15 gün önce Güney Kore'de düzenlenen LG Cup'ta finalde mağlup olarak 2'nci olan Saygıner, yeni bir format olan Survival Masters finalini kazanarak turnuvayı şampiyon tamamladı. Aynı ay içerisinde iki uluslararası turnuvada finaldeki yerini bırakmayarak bir şampiyonluk bir de 2'ncilik yaşayan Saygıner, dünya klasmanında zirveye hızla yaklaşıyor.

Semih Saygıner'in bir sonraki mücadelesi 20-26 Ekim tarihlerinde Hollanda'nın Veghel şehrinde düzenlenecek 3 Bant Dünya Kupası olacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.09.23 14:47 - Son Güncellenme: 2019.09.23 14:47 - HABER MERKEZİ
A