Şeker kotası arttırıldı

Şeker kotası arttırıldı

Bakanlar Kurulu, nişasta bazlı şeker kotasını yüzde 25 artırdı.

2014.06.24 08:53 - Son Güncellenme: 2014.06.24 08:53 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Şeker kotası arttırıldı

Resmi Gazete'nin bugünkü sayısında yayımlanan Bakanlar Kurulu kararında, "2013-2014 pazarlama yılında nişasta kökenli şekerler için Şeker Kurulu tarafından 244 bin 400 ton olarak belirlenen kotanın yüzde 25 oranında artırılması kararlaştırılmıştır" denildi.

Karar bugünden itibaren yürürlüğe girdi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.06.24 08:53 - Son Güncellenme: 2014.06.24 08:53 - HABER MERKEZİ
A