Şebelebettin Paşa kırdı geçirdi

Şebelebettin Paşa kırdı geçirdi

Erzurum Şehir Tiyatrosunun, Kültür ve Turizm Bakanlığı katkılarıyla sahnelediği "Şebelebettin Paşa" adlı tiyatro oyunu Türkiye turnesindeki Bursa oyununu Yıldırım Belediyesi Barış Manço Kültür Merkezi'nde sergiledi.

2013.04.30 11:14 - Son Güncellenme: 2013.04.30 11:15 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Şebelebettin Paşa  kırdı geçirdi

Erzurum Şehir Tiyatrosunun Kültür ve Turizm Bakanlığı katkılarıyla sahnelediği Erzurum'da büyük ilgi gören ve ayakta alkışlanan "Şebelebettin Paşa" adlı tiyatro oyunu geçtiğimiz akşam Yıldırım Belediyesi Barış Manço Kültür Merkezi'ndeydi.İzleyenleri kahkaya boğan "Şebelebettin Paşa" tiyatro oyununa Yıldırımlıların da ilgisi yoğundu. Vatandaşların yanı sıra Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin, eşi Melahat Keskin, Ak Parti Yıldırım İlçe Başkanı Hüdayi Yazıcı, ilçe yöneticileri, meclis üyeleri ve belediye personeli de oyunu izleyenler arasındaydı.                                                                                              Aile içerisinde geçen olayların anlatıldığı, sevgi ve saygının ana tema olarak işlendiği komedi tarzındaki oyunun yönetmenliğini ise Cumhur Seval ve Semih Yetimoğlu yapıyor. Teyo Pehlivan dizisi ile tanınan Cumhur Seval bu oyunda farklı bir kişilikle seyirci karşısına çıktı.Oyun sonunda konuşma yapan Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin, oyunun yönetmenlerine çiçek takdim ederek, oyuncuları tek tek tebrik etti. Başkan Keskin ayrıca, sevgi, saygı ve aile temasının sıcak bir dille anlatıldığı oyunu çok beğendiğini ifade ederek, kültür sanatın her dalına verdikleri desteğin devam edeceğini söyledi.                                                         


 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.04.30 11:14 - Son Güncellenme: 2013.04.30 11:15 - HABER MERKEZİ
A