Satranç tutkunları yarıştı

Satranç tutkunları yarıştı

Bursa Sağlık Çalışanları Derneği (BUSAD) tarafından organize edilen Satranç Turnuvası sona erdi.

2013.04.29 15:33 - Son Güncellenme: 2013.04.29 15:33 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Satranç tutkunları yarıştı

 

BUSAD sosyal tesislerinde 2 gün boyunca ter döken satranç severler kıran kırana maç çıkardı. 70 oyuncunun yarıştığı turnuvaya ülke genelinden sporcular katıldı. Türkiye Satranç Federasyonu yetkilileri, oyuncuların performanslarından mutlu olduklarını ifade etti. Dereceye giren oyunculara teknoloji harikası hediyeler verildi.

 

Madalya töreninde konuşan BUSAD Genel Başkanı Metin Altundal, BUSAD olarak aynı turnuvayı önümüzdeki yıllarda Türkiye genelini kapsayacak şekilde yapacaklarını söyledi.

 

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.04.29 15:33 - Son Güncellenme: 2013.04.29 15:33 - HABER MERKEZİ
A