Sarıgül dehşeti anlattı!
İstanbul Fulya'da bulunan 42 katlı Polat Tower binasında çıkan yangın büyük panik yarattı
2012.07.17 12:03 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, binada dehşeti yaşayanlar ve olay yerinde bulunanlar o anları anlattılar...