Sanat atölyeleri kaynaştı
Antalya Sanatçılar Derneği (ANSAN), sanat atölyeleri ressamlarını Güzel Sanatlar Galerisi'nde bir araya getirdi.
2013.07.19 17:00 - Son Güncellenme: 2013.07.19 17:01 - Yaşam - HABER MERKEZİ
'Atölyeler Sergisi' adlı sergiye, Yedi Arıklar Sanat Grubu, Utem Sanat Merkezi, Soysal Sanat Evi, Renk Resim Atölyesi, Meneviş Sanat Evi, Gonca Yazgat Sanat Evi ressamları eserleriyle destek verdi. Serginin açılış kurdelesini, ANSAN Başkanı Cahit Çakcıl, ünlü ressamlar Nuri Sezen, Selahattin Demir, Rahime Halide Soysal kesti. Sergide 35 yağlıboya, akrilik boya, suluboya ve karakalem çalışması tablolar beğeniye sunuldu.
ANSAN Başkanı Çakcıl, "Sanat sezonu sona ermesine rağmen, resim, heykel, seramik, geleneksel el sanatları sanatçılarımız, sıcak yaz aylarını bile resim tuvali, çamur ve iş tezgâhı başında çalışarak değerlendiriyor. Bugünkü sergimiz, sanatta tatil olmadığının bir kanıtıdır" dedi. Ressam Nuri Sezen de sanatın önemi konusunda, Mustafa Kemal Atatürk'ün 'Bir millet sanattan ve sanatkârdan mahrumsa tam bir hayata malik olamaz. Sanatsız kalan bir milletin hayat damarlarından biri kopmuş olur' sözünü hatırlattı.