"Şampiyonluk inancımız artıyor"
Arsenal Menajeri Arsene Wenger, şampiyonluk inançlarının pekiştiğini ifade etti.
2013.11.04 11:08 - Son Güncellenme: 2013.11.04 11:08 - Spor - HABER MERKEZİ
Premier Lig'de sezona harika bir başlangıç yapan ve puan tablosunun en üstünde bulunan Arsenal Menajeri Arsene Wenger şampiyonluğa olan inançlarının arttığını söyledi.
Hafta sonu oynanan Liverpool karşılaşmasından 2-0 galip ayrılan Arsenal'de, Wenger; takımın şampiyonluğa inandığını ve Liverpool gibi dört büyük rakiplerine karşı alacakları galibiyetlerin oyuncuların şampiyonluk inancını pekiştireceğini söyledi.
Maçtan sonra değerlendirmede bulunan Fransız teknik adam şöyle konuştu:
''Galip geldikçe, şampiyonluk fikri takım dışında da biraz daha artıyor ve sonra tekrar takıma geri dönüyor. Bu inancı büyütmek bizim elimizde. Gösterdiğimiz performansla bunu başarabiliriz''