Şampiyon güreşçiler yurda döndü

Şampiyon güreşçiler yurda döndü

Milletler Kupası'nda şampiyon olan Grekoromen Güreş Milli Takımı, yurda döndü.

2013.11.11 21:05 - Son Güncellenme: 2013.11.11 21:05 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Şampiyon güreşçiler yurda döndü


Rusya'da düzenlenen Milletler Kupası'nda son rakibi Gürcistan'ı 4-3 yenerek şampiyonluğu elde eden Grekoromen Güreş Milli Takımı, Türkiye'ye geldi. Atatürk Havalimanı'nda çiçeklerle karşılanan Güreş Milli Takımı'nda antrenör Serkan Özden, burada basın mensuplarına kısa bir açıklamada bulundu.
Grekoromen Güreş Milli Takım Antrenörü Serkan Özden, mutluluklarını şöyle dile getirdi:
"Milletler Kupası, Avrupa'nın en iyi 6 takımının katıldığı çok özel bir turnuvaydı. Sporcu kardeşlerimiz, gerçekten güzel mücadeleler ortaya koydu ve şampiyon olduk."
Milli güreşçi Cenk İldem ise tüm maçları kazandığını belirterek, şampiyon oldukları için çok mutlu olduklarını söyledi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.11 21:05 - Son Güncellenme: 2013.11.11 21:05 - HABER MERKEZİ
A