Samet Akaydin'dan veda mesajı

Samet Akaydin'dan veda mesajı

Fenerbahçe'ye transfer olacağı iddialarıyla gündemde olan Adana Demirspor'lu Samet Akaydin, Başakşehir maçı sonrası bir paylaşımda bulundu. Akaydin'in bu paylaşımı 'Veda mesajı' olarak yorumlandı.

2023.01.10 11:34 - Son Güncellenme: 2023.01.10 11:34 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Samet Akaydin'dan veda mesajı

Adana Demirspor'lu Samet Akaydin adım adım Fenerbahçe yolunda. Başakşehir maçı sonrası yaptığı paylaşımla kafaları karıştıran Akaydin için Başkan Murat Sancak'tan da açıklama geldi.

A Spor'a konuşan Sancak, "Transfer dönemi 12 Ocak'ta başlıyor. 12'sinde açıklanır. Eğer öyle bir şey varsa" ifadelerini kullandı.

VEDA GİBİ PAYLAŞIM

Akaydin takımının mağlup olduğu maçın ardından sosyal medya hesabından bir paylaşım yaptı. 28 yaşındaki futbolcu, Twitter hesabından paylaştığı iki fotoğrafa, "İlkler, enler ve sonlar her zaman özeldir. Unutulmaz." notunu düştü. Akaydin'in bu paylaşımı Adana Demirspor'a veda şeklinde yorumlandı.

2020-21 sezonundan bu yanada Adana temsilcisinde forma giyen Samet, bu sezon takımıyla 17 maça çıktı ve 2 gol katkısı verdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2023.01.10 11:34 - Son Güncellenme: 2023.01.10 11:34 - HABER MERKEZİ
A