Şam Büyükelçilik personeli Mersin'de
Ankara'nın, Suriye'de devam eden katliama tepki olarak Şam Büyükelçiliği'ni tamamen boşaltma kararının ardından ayrılıp Lübnan üzerinden feribotla yola çıkan Türkiye'nin Şam Büyükelçisi Ömer Önhon ile birlikte 27 kişilik büyükelçilik kafilesi Mersin Limanı'na ulaştı.
2012.03.27 10:26 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Büyükelçi Ömer Önhon, ailesi ve büyükelçilik personelinden oluşan 27 kişilik kafile, Fergün Denizcilik'e ait "Caroline" adlı feribot ile Mersin Limanı'na geldi.
"GÜVENLİK NEDENİYLE DENİZ YOLUYLA GELDİK"
Gazetecilerin sorularını cevaplayan Önhon, Güvenlik nedeniyle deniz yolunu seçtiklerini ve Halep konsolosluğunun çalışmalarını sürdürdüğünü belirtti. Önhon'un kara yoluyla adana'ya oradan da Uçakla Ankara'ya gideceği bildirildi.