"Sakin olmayı başaramadık"

"Sakin olmayı başaramadık"

Balıkesirspor Teknik Direktörü İsmail Ertekin,maç sonunda alınan beraberliği değerlendirdi.

2014.10.21 09:05 - Son Güncellenme: 2014.10.21 09:05 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Sakin olmayı başaramadık"

Balıkesirspor Teknik Direktörü İsmail Ertekin, maçın başından sonuna kadar Çaykur Rizespor'un üstün göründüğünü ama buna rağmen kendilerinin öne geçtiklerini söyleyerek, "Golden sonra panik yaptık. Kalemizde golü gördük. İkinci yarıya iyi başlayıp yine öne geçtik. Ardından yine panik yaptık yine maç berabere geldi. Sonuç olarak kazanamadık ama kaybetmedik de sevinçliyiz. İki ölü toptan gol yedik. Rakibe çok fazla pozisyon vermedik. Hakemlerin çifte standart kararları var bu yüzden itirazlarımız oldu" şeklinde konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.10.21 09:05 - Son Güncellenme: 2014.10.21 09:05 - HABER MERKEZİ
A