Sahura davul sesiyle uyandılar

Sahura davul sesiyle uyandılar

Yozgat'ta vatandaşlar, Ramazan'ın ilk günü sahura davul sesiyle uyandı.

2013.07.09 09:19 - Son Güncellenme: 2013.07.09 09:19 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Sahura davul sesiyle uyandılar


Yozgat Belediyesi, Ramazan davulu geleneğini bu Ramazanda da sürdürüyor. Belediye tarafından her mahalleye görevlendirilen davulcular gece saat 01:30 ile 02:00 arasında davul çalarak vatandaşları sahura kaldırmaya başladı. Davulcular, en çok Ramazan sonu bahşiş alamamaktan yakındı.
Davulcu Haydar, Ramazan ayında davul çaldıklarını belirterek "Ancak, vatandaşlar siz belediyeden para alıyorsunuz diye bize bahşiş vermiyor. Biz belediyeden hiçbir şey almıyoruz, sadece vatandaşlardan bahşiş alıyoruz" dedi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.07.09 09:19 - Son Güncellenme: 2013.07.09 09:19 - HABER MERKEZİ
A