Sahneye geç çıkınca ıslıklandı...

Sahneye geç çıkınca ıslıklandı...

Şarkıcı Bengü. önceki akşam Mall Of İstanbul'da konser verdi. Mini etekli kostümünü daha önce giydiğini söyleyen Bengü, "Devir ekonomi devri, ben tutumlu biriyim.

2016.04.18 13:36 - Son Güncellenme: 2016.04.18 13:36 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Sahneye geç çıkınca ıslıklandı...

 Sahnede iyi görünmek önemli; kıyafete mecburen para veriyorsun tabii" dedi. Yaz aylarında Bodrum ve Çeşme'de olacağını söyleyen ünlü şarkıcı, "Denize her zaman girerim. Selülit veya bikini korkum yok" diye konuştu. Konseralanında koltukların boş kalması üzerine sahneye bir saat geç çıkan Bengü, izleyicilerin ıslıklı protestosuna maruz kaldı.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2016.04.18 13:36 - Son Güncellenme: 2016.04.18 13:36 - HABER MERKEZİ
A