Saha alev aldı

Saha alev aldı

Kula Belediyesi'ne ait sentetik futbol sahasında yangın çıktı. Saat 13.30 sıralarında Zaferiye mahallesindeki Kula Belediyesi'ne ait sentetik futbol sahasının plastik olan yedek kulübesinin bulunduğu bölgede bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı.

2014.08.24 15:12 - Son Güncellenme: 2014.08.24 15:12 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Saha alev aldı

 Yangını fark eden mahalleli itfaiyeye haber verdi. Kısa sürede gelen itfaiye ekipleri, yangına müdahale etti. Mahalleli, çocuklar tarafından torpil diye adlandırılan yanıcı maddenin saha içerisine atıldığını ve yangının başladığını öne sürdü. İtfaiye ekiplerinin müdahalesiyle yangın kontrol altına alınırken, sentetik sahada maddi hasar oluştu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.08.24 15:12 - Son Güncellenme: 2014.08.24 15:12 - HABER MERKEZİ
A