Sağlık Müdürlüğünde istifa depremi

Sağlık Müdürlüğünde istifa depremi

Niğde Sağlık Müdürlüğünde iki hafta içerisinde 3 yönetici İl Müdürlüğüne istifasını sundu.

2013.04.04 17:30 - Son Güncellenme: 2013.04.04 17:30 - Sağlık - HABER MERKEZİ
A
Sağlık Müdürlüğünde istifa depremi


Geçtiğimiz hafta Niğde İl Sağlık Müdür Yardımcısı Ömer Önal ve Personel Şube Müdürü Şule Ecemiş görevlerinden istifasını sunarken bu hafta da 112 Acil Sağlık Hizmetleri Başhekimi Bayram Doğan başhekimlik görevinden istifa ettiği iddia edildi.
Niğde İl Sağlık Müdürlüğünden istifalarla ilgili herhangi bir açıklama yapılmadı.

Diğer Sağlık ve Beslenme Haberleri için tıklayın


2013.04.04 17:30 - Son Güncellenme: 2013.04.04 17:30 - HABER MERKEZİ
A