Sağlık Bakanı Fahrettin Koca hastane yöneticileri ile bir araya geldi

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca hastane yöneticileri ile bir araya geldi

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca İstanbul'da tüm kamu hastanelerinin yöneticileri ile bir araya geldi. İşte detaylar...

2024.04.22 20:11 - Son Güncellenme: 2024.04.22 20:11 - Güncel - SOSYAL MEDYA
A
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca hastane yöneticileri ile bir araya geldi

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca İstanbul'da tüm kamu hastanelerinin yöneticileri ile Çam ve Sakura Şehir Hastanesinde bir araya geldi.

Bakan Koca görüşmenin detaylarını sosyal medyasından paylaştı;

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.04.22 20:11 - Son Güncellenme: 2024.04.22 20:11 - SOSYAL MEDYA
A