Sağlık Bakanı Fahrettin Koca hastane yöneticileri ile bir araya geldi
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca İstanbul'da tüm kamu hastanelerinin yöneticileri ile bir araya geldi. İşte detaylar...
2024.04.22 20:11 - Son Güncellenme: 2024.04.22 20:11 - Güncel - SOSYAL MEDYA
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca İstanbul'da tüm kamu hastanelerinin yöneticileri ile Çam ve Sakura Şehir Hastanesinde bir araya geldi.
Bakan Koca görüşmenin detaylarını sosyal medyasından paylaştı;
İstanbul'daki tüm kamu hastanelerinin yöneticileriyle Çam ve Sakura Şehir Hastanesinde gerçekleştirdiğimiz çalışma toplantısında, hizmetlerin kapsamlı değerlendirmesini yaptık. Hizmeti artırma, ileriye taşıma imkânlarını ele aldık. İkinci çalışma toplantımız Ankara'da olacak. pic.twitter.com/Mje4zswpIu
-- Dr. Fahrettin Koca (@drfahrettinkoca) April 22, 2024
