Sadaka kutusunu çaldılar

Sadaka kutusunu çaldılar

Bağcılar'daki bir büfeden sadaka kutusunu çalan hırsız, güvenlik kameralarına yakalandı.

2012.08.12 11:27 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Sadaka kutusunu çaldılar

Ramazan ayı vesilesiyle müşterilerin daha fazla sadaka bıraktığını belirten esnaf duruma tepki gösterdi.

Olay önceki gün sabah saatlerinde meydana geldi. İş yerinin güvenlik kameralarına yansıyan olayda Bağcılar'da bulunan bir büfeye gelen şahıs, iş yerindeki çırağı oyalayarak tezgah önünde bulunan sadaka kutusu alıyor ve hızla işyerinden uzaklaşıyor. Şahsı tanımadıklarını belirten iş yeri sahibi Bedrettin Gevaş "Çırağı beni tanıdığını söyleyerek sorarak oylamış daha önce hiç görmediğim bir şahıs. Ramazan ayı nedeniyle sadaka kutusunda yaklaşık 400-500 iraya yakın para birikmişti. İnşallah en kısa sürede yakalanır" diye konuştu.

Görüntüleri incelemeye alan polisin soruşturması sürüyor.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2012.08.12 11:27 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A