Ruslar ABD Savunma Bakanlığı'nı hack'ledi

Ruslar ABD Savunma Bakanlığı'nı hack'ledi

Rusya'dan giriş yaptıkları belirlenen hacker'lar ABD Savunma Bakanlığı'nın e-posta sistemine girdi.

2015.08.07 11:22 - Son Güncellenme: 2015.08.07 11:22 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Ruslar ABD Savunma Bakanlığı'nı hack'ledi

Söz konusu bilgisayar korsanları, sistemin iki hafta boyunca çalışmamasına neden oldu. Pentagon bilgiyi doğruladı ve e-posta sisteminin bir iki hafta boyunca kapalı tutulup inceleme yapılacağını açıkladı.

Pentagon sözcüsü Valerie Henderson, "Mevcut ağlarımıza yönelik olan siber güvenlik risklerini analiz edip bunun üstesinden geleceğiz" dedi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2015.08.07 11:22 - Son Güncellenme: 2015.08.07 11:22 - HABER MERKEZİ
A