Rus savaş gemisi boğazdan geçti

Rus savaş gemisi boğazdan geçti

Bugün öğle saatlerinde Çanakkale Boğazı'ndan geçerek Marmara Denizi'ne açılan 'Novoçerkassk' adlı Rus savaş gemisinin ardından, aynı filoya bağlı 'Aleksandr Otrakovsky' adlı gemi de boğaz geçişi yaparak Marmara Denizi'ne açıldı.

2016.03.01 18:04 - Son Güncellenme: 2016.03.01 18:04 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Rus savaş gemisi boğazdan geçti
06:19 Rus savaş gemisi boğazdan geçti

İLGİLİ VİDEO

Rus savaş gemisi boğazdan geçti

Bugün öğle saatlerinde Çanakkale Boğazı'ndan geçerek Marmara Denizi'ne açılan 'Novoçerkassk' adlı Rus savaş gemisinin ardından, aynı filoya bağlı 'Aleksandr Otrakovsky' adlı gemi de boğaz geçişi yaparak Marmara Denizi'ne açıldı.
Rus Donanması'na ait 142 borda numaralı 'Novoçerkassk' ve 031 borda numaralı 'Aleksandr Otrakovskiy', 19 Şubat tarihinde, Çanakkale Boğazı'ndan peş peşe geçerek Ege'ye açılmışlardı. Akdeniz'de 10 gün görev yapan Rus savaş gemileri, bu kez 3 saat arayla boğaza girdi. Öğle saatlerinde Çanakkale Boğazı'ndan geçen 'Novoçerkassk' adlı Rus savaş gemisinin ardından, 031 borda numaralı 'Aleksandr Otrakovskiy' isimli savaş gemisi de 17.05'de Çanakkale önlerinden geçerek Sahil Güvenlik Botu eşliğinde Marmara Denizi'ne açıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.03.01 18:04 - Son Güncellenme: 2016.03.01 18:04 - HABER MERKEZİ
A