Rus savaş gemileri boğazdan geçti
Rus Donanmasına ait iki savaş gemisi, İstanbul Boğazı'ndan geçti.
2013.12.23 17:50 - Son Güncellenme: 2013.12.23 17:51 - Güncel - HABER MERKEZİ
Öğle saatlerinde Karadeniz'den gelerek İstanbul boğazını geçen savaş gemilerine Sahil Güvenlik botları eşlik etti. Gemiler boğaz geçişini tamamlayarak Ege'ye doğru yola çıktı. Gemilerin hangi limana gideceği ile ilgili bilgi verilmedi.