Rıdvan Dilmen çok kızdı: Sanki İddaa oynamışlar!

Rıdvan Dilmen çok kızdı: Sanki İddaa oynamışlar!

Rıdvan Dilmen, NTV Spor'da yayınlanan Yüzde 100 Futbol programında Trabzonspor-Beşiktaş maçını değerlendirdi.

2014.01.26 13:36 - Son Güncellenme: 2014.01.26 13:36 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Rıdvan Dilmen çok kızdı: Sanki İddaa oynamışlar!

Rıdvan Dilmen, maç değerlendirmesinde "Trabzonspor kapasitesiyle Beşiktaş gibi bir takıma karşı kazanacak kadar oynadı. Beşiktaş'ın bu kadrosu ancak bu kadar kötü oynardı puan aldı. Maçı 3-0 kazanabilirdi Trabzon. 1 puana sevinmek, şampiyonlukla ilgili düşüncem yok demektir. Onur'a fazla iş düşmedi. Trabzonspor gömülmeden, pozisyon vermeden oynadı. Gole kadar Trabzon tek kale oynadı." ifadelerini kullandı.

"SANKİ İDDAA OYNAMIŞLAR"

Karşılaşma sonunda her iki takımın da 1 puana sevinmesine anlam veremediğini söyleyen Dilmen, "Beşiktaş'ın 1-0'dan 1-1'e getirmesi önemli ama ligin ilk haftası değil. Hem Akçay'ın hem Fernandes'in demeçlerine bakıyorum. Sanki iddaa oynamışlar, beraberlik oynamışlar." şeklinde konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.01.26 13:36 - Son Güncellenme: 2014.01.26 13:36 - HABER MERKEZİ
A