Rahatsızlanınca arabasıyla hastaneye giden adam beyin kanaması geçirdi
Kocaeli'nin Gölcük ilçesinde yaşayan 52 yaşındaki adam, aniden rahatsızlanmasıyla kendi aracıyla hastaneye gitti. Beyin kanaması geçirdiğini ortaya çıkan ve yoğun bakıma alınan şahıs, 3 gündür yaşam mücadelesi veriyor.
2022.09.07 09:30 - Son Güncellenme: 2022.09.07 09:33 - Güncel - HABER MERKEZİ
Kocaeli'nin Gölcük ilçesinde yaşayan 52 yaşındaki Alpaslan Yalta, rahatsızlanması üzerine aracıyla hastaneye gitti.
3 GÜNDÜR YOĞUN BAKIMDA
Hastanede yapılan tetkiklerde Yalta'nın beyin kanaması geçirdiği tespit edildi. Acilen yoğun bakıma alınan 52 yaşındaki adam, 3 gündür yoğun bakımda yaşam savaşı veriyor.