'Rahatça gezmek en güzel şey'
'Müdür Ne'aptın?'la ekrana dönmeye hazırlanan Tolga Çevik, Instagram sayfasında bir fotoğraf paylaştı.
2016.02.01 09:58 - Son Güncellenme: 2016.02.01 09:58 - Magazin - HABER MERKEZİ
Güneş gözlüğü ve kapüşonuyla tanınmayacak halde olan Çevik, Şirince'de çekilen fotoğrafa "Rahatça gezmek en güzel şey" notunu düştü.
