Polisle göstericiler birbirine girdi

Polisle göstericiler birbirine girdi

Başbakan Erdoğan ile görüşmesi öncesi ABD Dışişleri Bakanı Hillary Clinton'u protesto eden grup ile polis arasında arbede çıktı. Dolmabahçe'de Başbakanlık Çalışma Ofisi'ne doğru ilerleyen ÖDP'li grubun yolu polis tarafından kesildi. İlerleyişlerine izin verilmeyen grup üyeleri polise tekme ile saldırdı.

2012.08.11 18:58 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A