Polis memuru tabancasıyla intihar etti

Polis memuru tabancasıyla intihar etti

AYDIN'dan, iznini geçirmek için memleketi Denizli'ye gelen polis memuru 44 yaşındaki Zeynel Buzkan, başına dayadığı tabancasını ateşleyerek yaşamına son verdi.

2016.04.04 17:55 - Son Güncellenme: 2016.04.04 17:55 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Polis memuru tabancasıyla intihar etti

Olay, bugün saat 02.00 sıralarında, Hacıkaplanlar Mahallesi 888 Sokak'ta meydana geldi. Aydın İl Emniyet Müdürlüğü Koruma Şube Müdürlüğü'nde görevli polis memuru, evli ve 2 çocuk babası Zeynel Buzkan, izin için geldiği memleketi Denizli'deki evinde başına dayadığı tabancasını ateşladi. Buzkan, silah sesini duyan yakınlarınca evde kanlar içinde bulundu. İhbar üzerine eve gelen sağlık ekipleri Buzkan'ı, ambulansla, Denizli Devlet Hastanesi'ne kaldırdı. Tedaviye alınan Buzkan, kurtarılamayarak öldü. Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.04.04 17:55 - Son Güncellenme: 2016.04.04 17:55 - HABER MERKEZİ
A