Polis memuru intihar etti

Polis memuru intihar etti

ADANA'nın Ceyhan İlçesi'nde, psikolojik sorunları olduğu öne sürülen polis memuru 35 yaşındaki Ümit Çelik, polis merkezinde MP-5 marka tabancayla intihar etti.

2013.07.30 15:01 - Son Güncellenme: 2013.07.30 15:02 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Polis memuru intihar etti

 

Olay, bugün öğle saatlerinde Hürriyet Mahallesi'ndeki Asayiş Büro Amirliği binasında meydana geldi. İddiaya göre, evli ve 2 çocuk babası polis memuru Ümit Çelik'in beylik tabancasına, psikolojik sorunları olduğu gerekçesiyle, 2 ay önce el konuldu. Silahsız olarak görev yapan Çelik, öğle saatlerinde Asayiş Büro Amirliği'nde dolaptan aldığı MP-5 marka tabancayı karnına dayadı ve tetiğe bastı. Karnına isabet eden tek mermiyle ağır yaralanan Çelik, meslektaşlarının çağırdığı ambulansla Ceyhan Devlet Hastanesi'ne götürüldü. Çelik, doktorların tüm çabalarına rağmen yaşamını yitirdi.

6 yıldır Ceyhan İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde görev yapan Çelik'in cenazesi Adana Adli Tıp Kurumu'ndaki otopsinin ardından memleketi Osmaniye'de toprağa verilecek.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.07.30 15:01 - Son Güncellenme: 2013.07.30 15:02 - HABER MERKEZİ
A