Polis ceza kesmeden bırakmadı

Polis ceza kesmeden bırakmadı

Şoföre ceza kesmek isteyen polis memuru 1 km sileceğe yapışarak gitti ve sonunda şoför pes etti.

2012.04.15 10:17 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Polis ceza kesmeden bırakmadı

Vietnam'ın başkenti Hanoi'de şerit ihlali yapan yolcu otobüsü trafik ekipleri tarafından durduruldu. Polis, 37 yaşındaki sürücüye ceza keseceğini söyleyip, evraklarını istedi. Ancak cezaya itiraz eden sürücü otobüse bindi. Bu sırada şoförün kaçacağını anlayan polis, adamı durdurmak için aracın sileceklerine yapıştı. Zafer, 1 km aracın önünde giden polisin oldu. Sonunda pes eden şoför ise tutuklanarak cezaevine konuldu.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2012.04.15 10:17 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A