Polis araçlarını böyle yaktılar

Polis araçlarını böyle yaktılar

Adana'da, PKK sempatizanlarının eylemleri sırasında yaktıkları polis araçları amatör kameralara yansıdı.

2012.11.07 10:45 - Son Güncellenme: 2012.11.07 10:45 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Polis araçlarını böyle yaktılar

Merkez ilçe Seyhan'a bağlı Güney Kuşak Bulvarı Hürriyet Mahallesi civarında, PKK sempatizanları, yaptıkları yaşa dışı eylemlere müdahale eden polis araçlarına molotof ve havai fişeklerle saldırdı. Çoğunluğunu gençlerin oluşturduğu grup, saklandıkları sokak arasından polis aracı geldiğinde çıkıp, araçlara molotofkokteyli ile saldırdı.

Saniyeler içerisinde alevler içerisinde kalan polis araçlarının görüntüsü amatör bir kamera tarafından da görüntülendi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.11.07 10:45 - Son Güncellenme: 2012.11.07 10:45 - HABER MERKEZİ
A