Podolski, karşılaşma sonunda konuştu
Maç içerisinde Yasin Öztekin ile tartışma yaşayan Podolski, karşılaşma sonunda konuştu...
2016.04.30 08:25 - Son Güncellenme: 2016.04.30 08:25 - Spor - HABER MERKEZİ
Spor Toto Süper Lig'in 31. haftasında Bursaspor ile 1-1 berabere kalan Galatasaray'da Lukas Podolski, kaybedilen 2 puana üzüldüğünü belirtti. Alman yıldız, maç içerisinde takım arkadaşı Yasin Öztekin ile yaşadığı tartışmaya açıklık getirdi.
Lukas Podolski'nin sözleri şöyle;
"1-1'lik sonuç bizim içi kötü sonuç. Kazanmak için birçok fırsat bulduk ancak 3 puanı alamadık. Son haftalarda çok pozisyona giriyoruz. Bugün şanssızdık ve pozisyonları değerlendiremedik. Kaybettiğimiz 2 puan ligin sonunda etkili olabilir.
Maçta duygusal anlar yaşıyoruz. Hakemle rakiple girdiğimiz diyaglolara bazen takım arkadaşlarımızla da girebiliyoruz. Maçtan sonra zaten Yasin ile de konuştum. Biz konuyu çoktan kapattık bile."